Ljudje včasih zaradi različnih razlogov (npr. bolezni, službenega potovanja, daljšega dopusta) ne moremo prevzeti pošiljke. Tako se lahko zgodi, da pošta pošiljko vrne pošiljatelju. Da se izognemo morebitnim nevšečnostim, je priporočljivo pooblastiti nekoga, da naše poštne pošiljke prevzame namesto nas.

Video – Kako izpolnimo pooblastilo za prevzem pošiljk?

Osebo lahko pooblastimo na več načinov:
  1. Na obvestilu o prispeli pošiljki na hrbtni strani izpolnimo besedilo. To pooblastilo velja samo za tisto pošiljko, na katero se nanaša obvestilo.
  2. Pooblastilo lahko napišemo sami.
  3. Enostavneje pa je, če izpolnimo tiskani obrazec Pooblastilo, ki ga najdemo na spletni strani (http://www.posta.si/spletni-obrazci). S tem pooblastilom lahko oseba, ki jo pooblastimo, prevzema vse vrste pošiljk za nedoločen čas. Obrazec, ki ga izpolnimo v dvojniku, nato overimo na vsaki pošti ali pri pismonoši. To pooblastilo mora biti shranjeno pri pošti, pri kateri bo pooblaščenec prevzel poštne pošiljke.
Na obrazcu napišemo:
  • ime in priimek osebe, ki jo pooblaščamo (lahko navedemo do 5 oseb), osebe, ki smo jih pooblastili, pa se lastnoročno podpišejo,
  • na kateri pošti lahko prevzema pošiljke,
  • kaj lahko pooblaščenec prevzema (ali vse poštne pošiljke ali le določene vrste pošiljk, npr. pakete, priporočene pošiljke in denar),
  • naš naslov,
  • od kdaj do kdaj velja pooblastilo, tu lahko napišemo tudi do preklica,
  • še kraj in datum, se podpišemo in napišemo tudi vrsto in številko osebnega dokumenta.
Primer izpolnjenega pooblastila za prevzem pošiljk

Več informacij dobite na:
(Skupno 16.090 obiskov, današnjih obiskov 2)